HTML

Manchester United

Manchester United. Se több, se kevesebb.

Friss

Új helyre távozunk

2008.06.15. 15:54 b3ck


Sajnos úgy érzem sem időm, sem energiám, s ami a legfontosabb: igazán igény sincs arra, hogy magyar nyelvű összefoglalók készüljenek a Manchester United szereplését illetően, így egy másfajta megközelítést fogok alkalmazni. Angolul, nagyon rövid posztokban fogok beszámolni a szeretett csapatunk meneteléséről, pletykákról, eredményekről, meg mindenről, ami akár egy kicsit is kapcsolódik hozzánk. Ezt a tudósítást követni a Twitter nevű miniblogon lehet, a http://twitter.com/manutdnews címen. Regisztrálni nem kötelező, anélkül is tudsz olvasni, de ajánlást vagy egyszerű választ csak regisztrált felhasználók tudnak küldeni. Ha bármi kérdésetek van, itt még nyugodtan feltehetitek kommentben. Szeretettel várok minden, angolul legalább egy kicsit is beszélő szurkolót. Glory Man United!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reds.blog.hu/api/trackback/id/tr53521525

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - Isti 2008.06.15. 16:16:55

[...]Posting: Új helyre távozunk[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bolda · http://boldablog.blogspot.com 2008.06.15. 17:26:19

És most akkor mindjárt twitterspamelni is kell? :P

b3ck 2008.06.15. 18:20:05

Aki nem akarja, hogy "follow"-olják, az privátra rakja a profilját és ennyi. Nem is lehet spamelni twitteren. :)
Egyébként az ismerőseimet és a focisokat próbáltam bejelölni, olyanokat, akiket érdekelhet.

bolda · http://boldablog.blogspot.com 2008.06.15. 19:55:17

2570... az szép.
Erre gondolok: oliverg.wordpress.com/2008/04/20/twitterspam/ Nem én találtam ki a twitterspam kifejezést.
Egyébként nem úgy van ez, hogy ha privát vagy, akkor nem olvasgathatnak csak úgy, hanem follow-olni kell hozzá? Nem ástam bele magam nagyon a twitterbe, csak tudom, hogy sokakat zavar az a taktika, amit most te is. Ne értsd félre, ez nem személyes támadás.

b3ck 2008.06.15. 20:04:44

Ez egy baromság, hogy twitterspam, ha engem az az ember (egy bizonyos) érdekel, akkor bejelölöm. Mi a különbség? Ugyanaz az egy jelölés. Engem is bejelölt már nem egy többezer embert followoló ember, nem igazán zavart, mindössze nem jelöltem vissza, mert nem érdekelt, amiről írt.

Viszont most itt elég fontos űr töltődik be, a Manchesternek elég nagy (a legnagyobb) rajongótábora van szerte a Földön és szerintem hiányolnak egy hasonló oldalt.

Nem random jelölgettem az embereket be, hanem: Fociérdeklődőket elsősorban, főleg angliai, manchesteri vagy euro2008 twittert követő embereket, érdeklődő focidrukkereket Koreából és Japánból (ott imádják a Manchestert, kb. a focisok 50-60%-a nekik szurkol), valamint egy régi Manchester-tudósító követőit(kb. 2000-en voltak), akiknek bő egy éve nincs információforrásuk. (akkor hagyta abba valamilyen oknál fogva a tudósítást az említett twitterer)

Ha ez szerinted spam, akkor a te dolgod, engem továbbá nem érdekel a téma.

bolda · http://boldablog.blogspot.com 2008.06.15. 21:09:36

Nem, így már célracionalitás. :) Ne haragudj. Makacs vagyok, de meggyőzhető, meggyőztél.
süti beállítások módosítása